Nabídka nemovitosti je jedním z klíčových aspektů úspěšného prodeje. Abyste zaujali potenciální kupující a dosáhli co nejlepších výsledků, je důležité efektivně inzerovat a propagovat vaši nabídku prodeje nemovitosti. Zde je několik rad a postupů, které vám pomohou při úspěšné propagaci a zveřejnění vaší nabídky:

1. Připravte nemovitost k prodeji, více se dozvíte v předešlém článku.

2. Popis nabídky

  • Podrobně popište nemovitost, včetně jejího typu, velikosti, počtu místností, dispozice, výhodné polohy a dalších důležitých informací.
  • Zdůrazněte unikátní vlastnosti a přednosti nemovitosti, například výhled, moderní vybavení, blízkost veřejné dopravy, parků, škol apod.
  • Vyzdvihněte potenciál nemovitosti a možnosti rozšíření či přestavby, pokud jsou relevantní.
  • Čím budete konkrétnější a poskytnete více informací, tím lépe si potenciální kupující může udělat o nemovitosti představu

3. Sociální média
Využijte sílu sociálních médií pro propagaci nabídky prodeje nemovitosti. Vytvořte vizuálně atraktivní příspěvky a sdílejte je na relevantních platformách, jako jsou Facebook a Instagram. Kromě známých propagujte příspěvek i ve skupinách zaměřených na prodej nemovitosti. Vše výše uvedené je zdarma a má tedy omezený dosah.

    Můžete však také využít placenou reklamu na, abyste dosáhli většího dosahu a zvýšili viditelnost nabídky. Placenou propagaci využívají zejména profesionální makléři, díky které násobně zvyšují dosah inzerce. Ta už vyžaduje určité znalosti a zkušenosti. Musíte správně odhadnout cílovou skupinu (věk, vzdělání, lokalita, zájmy atp.).

    4. Profesionální inzeráty
    Zveřejněte nabídku na specializovaných realitních webech. Mezi nejnavštěvovanější patří Sreality.cz, Reality.idnes.cz, Bezrealitky.cz, Eurobydlení… Tyto platformy jsou často vyhledávány potenciálními kupujícími a mají silnou návštěvnost. Za zmínku stojí i tzn. topování (zvýraznění nabídky v inzerci), které drží váš inzerát na předních pozicích. U těchto serverů se jedná o placené služby.

    5. Databáze kupujících může prodej urychlit
    Jednou z výhod spolupráce s realitní kanceláří je přístup k jejich databázi kupujících. Realitní agenti mají často rozsáhlé sítě kontaktů a databáze zájemců o nemovitosti. To může znamenat, že vaše nabídka bude prezentována přímo potenciálním kupujícím, kteří již projevili zájem o podobné nemovitosti. Tím se zvyšuje šance na rychlejší prodej nemovitosti.

    6. PPC kampaně
    Realitní makléři často využívají PPC (Pay-per-click) kampaně, díky kterým je možné dosáhnout většího dosahu a zvýšit viditelnost nabídky. Makléři mohou specifikovat cílovou skupinu zájemců o nemovitosti a nastavit klíčová slova, která souvisejí s prodejem nemovitosti. To umožňuje zobrazení inzerátů právě těm uživatelům, kteří hledají podobné nemovitosti nebo mají zájem o danou lokalitu.

    7. Lokální propagace
    Využijte kladný vztah obyvatel k dané lokalitě. Může se jednat o rozrůstající se rodinu či přestěhování se z bytu do rodinného domu a naopak. Využijte billboardy, inzeráty v místních podnicích. Vhodná je také plachta s informací o prodeji umístěná na nemovitosti, nebo jednoduše oslovte sousedy.

    8. Služby realitního makléře
    Realitní makléři mají profesionální znalosti a zkušenosti a zajistí vám efektivní prodej nemovitosti s ohledem na tržní trendy a právní aspekty. Díky jejich specifickým marketingovým nástrojům a sítím dosáhnete cíleného a účinného inzerování vaší nemovitosti.

    Realitní makléři se postarají o veškerou administrativu, organizaci a jednání s potenciálními kupujícími, což vám ulehčí práci a ušetří čas. Využitím jejich rozsáhlé sítě a databáze kontaktů budete mít přístup k relevantním možnostem a odbornému poradenství.

    Efektivní inzerování prodeje nemovitosti je klíčem k dosažení co největšího zájmu a úspěchu. Použitím těchto rad a postupů zvýšíte šanci na rychlé a úspěšné prodejní transakce. Nezapomeňte vždy sledovat zpětnou vazbu a reagovat na zájemce co nejrychleji. Příjemný a profesionální přístup je také důležitý při komunikaci s potenciálními kupujícími.

    Proto pokud svěříte prodej Vaší nemovitosti realitní kanceláři, resp realitnímu makléři věnujte pozornost následujícímu:

    reference – nezáleží na tom, zda se jedná o velkou kancelář nebo makléře pracující pod svým jménem. Důležité jsou jeho reference a případná doporučení klientů.

    komunikace – první dojem je nejdůležitější, pokud na Vás makléř, kterému svěřujte vlastní nemovitost do prodeje, nepůsobí dobře nebo komunikace s ním Vám není příjemná a někde „drhne“, je to první signál toho, že byste měli uvažovat o jiné možnosti

    – prezentace – ověřte, kde a jak bude Vaše nemovitost prezentována, pasivní inzerce ( zadání nemovitosti na servery) není sama o sobě přidanou hodnotou.

    MB REAL INVEST

    Kontakt

    Provozovatel webu je Martin Bedřich, IČ 66881846 se sídlem: Na Pankráci 1618/30, PSČ 14000. FO podnikající dle živnostenského rejstříku.

    Zásady ochrany a zpracování osobních údajůZásady Cookies / AML

    Telefon

    +420 702 205 636

    Email

    martin.bedrich@mbrealinvest.cz

    kanceláře

    Na Pankráci 1618/30, Praha 4